Öncelikle iki takımın hocasını amasız ve fakatsız tebrik etmekle başlamak isterim maçın analizine. İki genç hoca futbol zevki üst düzeyde olan bir maç izlettiler bize. Nuri Şahin eksik kadrosuna rağmen iyi hazırlanmış bir oyun planıyla özellikle ilk yarıda Okan Buruk'un başını ağrıtabilecek pozisyonlara girdi hatta bir de net gol fırsatını direklere gömdü oyuncuları.
Tabii hep oyunun güzelliklerinden bahsederken 40 blok tribün cezası verilmiş Galatasaray taraftarını da es geçmemek lazım, sosyal medya üzerinden hızlıca organize olarak "haksız yere cezalandırılmış" biletleri devir ederek Ali Sami Yen cehenneminin ateşinin yanmaya devam etmesini sağladılar. Birileri hala Galatasarayla uğraştıkça daha fazla kenetlenildiginin farkına varamadılar. Son zamanların en ateşli atmosferinde oynamak zorunda bıraktılar Antalyaspor oyuncularını tribünden gelen baskı ve ıslıklar oyuncuları da çoğu zaman ekstra motive etti.
İkinci yarıya ise daha derli toplu başlayan Okan hocanın takımı oldu ve İcardi'nin Kerem'in ortasına yaptığı kafa vuruşunda 49. dakikada 1-0 önde başladılar ikinci yarıya. Tabii ki de uri Şahin'i ilerde kanat oynayan Nakajima'ya uzun toplarla besleyerek "Sen japonsun bir kere akıllı adamsın" diye guvenmesinin meyvesini ofsayt şüphesi olan bir pozisyonda Luiz Adriano'nun kafasıyla oyunu 1-1'e getirmeyi başardı.
Bu dakikadan sonra Galatasaray ataklarını sıklaştırdı, ki bunda Lucas Torriera'nin takımda olmasının büyük katkısı var takıma Icardi, Mertens, Kerem, Rasicha, Sergio Olivera ve Boey, Emre Taşdemir tarafından desteklenmiş bomba gibi bir hücum kuvvetiyle oynama şansı veriyor tek başına. Bu arka arkaya gelişen atakların sonucunda kendi kendinlerine kurşunu sıktı Antalya defansı ve bir kez daha maçta geriye düştüler ve hatta penaltı benim gördüğüm kadarıyla İcardi'nin ayağa hafif bir teması yüzünden iptal olmasa daha da geri düşebilirlerdi. Maçın son anlarında Apokerim ve Adriano arasında yaşanan pozisyonda çıkan kırmızı kart net doğru bir karardı, benzerini bir Mersin İdman yurdu maçında Selçuk İnan yemişti hatta.
Her ne kadar Galatasaray bir önceki maçlara oranla biraz daha zorlansa da yine genlerinde olan kazanma mantelitesiyle bu maçın da üstesinden geldi ve galibiyet serisini ligde 9 maça çıkararak liderliğini sürdürdü.
.jpg)





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder